Tema: Re: buksuoja sankaba Passat 04' 1.9TDI, 96kw
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-11-10 11:48:43
jei su pasatu reikia gaudyt kelią, tai jame, turiu omeny pakabą, TIKRAI
kažkas negerai, nepriklausomai nuo to ką sako tech. apžiūra. Pažiūrėk prieky
sailentblokus, ypač didžiuosius, apatinių galinių svirčių, galinius
sailent'us, būna nuplyšę įvorės nuo gumos, amortizatorius, traversos gumas
taip pat. Tiesa, bent jau priekinius ammo, neišėmus sunku suprast jų stovį,
bet su blogais važiuoja hujovai. Nes kaip tik, pagrindinis skirtumas nuo
tavo kitų vardintų mašinų, kad pasato nereikia gaudyt ant kelio :)

Nu arba tos padangos kokios sudėvėtos nudėvėtos kreivos ar bbž kas su jomis,
būna ir tokių juokų.

Dainius