Tema: Re: buksuoja sankaba Passat 04' 1.9TDI, 96kw
Autorius: FwsA
Data: 2010-11-10 11:40:00
Nezinau kaip aprasyti, bet toks vaizdas, kad truksta joje standumo, nors ir
padangos 17kines, 225 plocio. O gal cia del padangu taip ir yra, kad
vaziuojant nevisai lygiu keliu (pvz provezos atsvalte), kelia jau reikia
stipriai gaudyti. Kazkaip tikiuosi, kad uzdejus ziemines standartines
195/65/R15 situacija pasitaisys...
Gedas