Tema: Re: Karutis fejai vw polo 2007
Autorius: Andrius
Data: 2010-09-13 20:36:33
nu kalbant apie toki pati vw polo benza 1.4 tai kazkokiu baisiu
priekaistu ner.

Pliusai: mieste vazinet visai malonu, mieste motoras girdisi tik
gazuojant, jokiu vibraciju nuo motoro, vaziuokle labai minksta ir
maloni, remontas pigus, nors nelabai ten kas ir genda, salyginai
ekonomiskas auto.

Trukumai: prastoka garso izoliacija - is isores girdisi gan daug garsu,
didesniu greiciu vaziuojant (uzmiesty) garsas tikrai juntamas.

Jei reiktu antra kart rinktis panasios klases masina iki 20k,
pasirinkimas manau butu tas pats.

Andrius