Tema: Re: Karutis fejai vw polo 2007
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-09-13 16:30:42
bet tai tu vaaabšče ahujel, Polo su A4 lygint :D. Gerai, kad dar kokios
"senutės" A6 ar A8 nepakišai...

Šiaip tai viskas ten normaliai tuose kibiruose, 4cyl taip pat kriokia ir
normaliai girdisi, kažkiek mažiau, bet jei lygint su A4 - tas pats
praktiškai šūdas.....

Beje, koks čia analogiško tūrio 4cyl dyzelis?