Tema: Re: Pora klausimu apiue B"5.5"
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-09-03 10:53:38
nu įtariu, kas su B5.5 tikrai bus mažiau pisnios nei su B6. Dėl variklio...
žiūrėt reikia kaip patogiau, ar salerka ar dujos. Dusupuse, jei neubytas,
irgi gerai. Ypač 132kW. W8, tai kosmosas bet kuriuo atveju.

Kita vertus, B6 jau kaip ir nauja karta. Ar geriau.... visokie navarotai,
aka klimos hujimos salonas bus geriau. Iš techninės pusės, aš už B5.