pompą pakeitė todėl, kad taip reikia. "Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message news:i5i56j$7g1$1@trimpas.omnitel.net... > ai, beje, taip ir neaišku, kodėl keitei pompa? Ir kaisti pradėjo po > pakeitimo ar prieš? Jei prieš - tai 200 proc. kad tarpinė/galva. > > Dex > > 2010.08.30 11:11, vaidas100 rašė: >> Seat Alhambra >> 1,9 TDI 85 kW PD >> 2002 10 >> Kondicionierius + 2 salono pečiukai >> ~163 kkm >> >> Katik buvo pakeistas pagrindinis diržas + pompa. >> >> Pavažiavus ~20 min 130-140 km/h >> aušinimo skystis būna 90 ir bac per 1-2 s iškart užverda iki 130 (pasak >> termometro prietaisų skydelyje) ir 2-4 ltr (iš 8) išvaro lauk. >> >> Vienas meistras sugalvojo 2 priežastis: >> 1) termostatas >> 2) brokuota pompa >> Termostatą išėmėm. >> Nepadėjo... >> >> Kitas meistras, kuris keitė diržą ir pompą sako, >> kad 100% problema ne pompoje. >> >> Mintis kilo, kad užsikimšęs pečiukas, >> nes salono nešildo išvis tai prapūtė pečiuką su kompresorium - šiluma >> džiaugiausi tik ~15 min... >> >> Atsidarius aušinimo skysčio išsiplėtimo indą yra balzganas dūmas. >> Tą dūmą tikrino chemiškai. >> Mėlynas skystis tik vos vos žaliuoja. >> >> Kompas jokių klaidų nemato. >> >> Aušinimo skysčio temperatūros daviklis ir radiatoriaus ventiliatoriai >> veikia. >> >> Mašina traukia gerai. >> >> Pastovėjus mašinai 2-3 val užvedus vos vos būna tepalinis dūmelis, bet >> visi meistrai sakė čia mol dar nėr problemos... >> >> Prie 2k rpm išmeta vos vos juodą dūmelį, >> bet dar meistrai sako nesuk galvos dėl turbinos... >> >> Nesandari galva? >> Kalta pompa visdėlto?