Tema: Re: 1.9 TDI PD (PizD...c) :)
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-08-31 10:13:57
pompą pakeitė todėl, kad taip reikia.

"Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message 
news:i5i56j$7g1$1@trimpas.omnitel.net...
> ai, beje, taip ir neaišku, kodėl keitei pompa? Ir kaisti pradėjo po
> pakeitimo ar prieš? Jei prieš - tai 200 proc. kad tarpinė/galva.
>
> Dex
>
> 2010.08.30 11:11, vaidas100 rašė:
>> Seat Alhambra
>> 1,9 TDI 85 kW PD
>> 2002 10
>> Kondicionierius + 2 salono pečiukai
>> ~163 kkm
>>
>> Katik buvo pakeistas pagrindinis diržas + pompa.
>>
>> Pavažiavus ~20 min 130-140 km/h
>> aušinimo skystis būna 90 ir bac per 1-2 s iškart užverda iki 130 (pasak
>> termometro prietaisų skydelyje) ir 2-4 ltr (iš 8) išvaro lauk.
>>
>> Vienas meistras sugalvojo 2 priežastis:
>> 1) termostatas
>> 2) brokuota pompa
>> Termostatą išėmėm.
>> Nepadėjo...
>>
>> Kitas meistras, kuris keitė diržą ir pompą sako,
>> kad 100% problema ne pompoje.
>>
>> Mintis kilo, kad užsikimšęs pečiukas,
>> nes salono nešildo išvis tai prapūtė pečiuką su kompresorium - šiluma
>> džiaugiausi tik ~15 min...
>>
>> Atsidarius aušinimo skysčio išsiplėtimo indą yra balzganas dūmas.
>> Tą dūmą tikrino chemiškai.
>> Mėlynas skystis tik vos vos žaliuoja.
>>
>> Kompas jokių klaidų nemato.
>>
>> Aušinimo skysčio temperatūros daviklis ir radiatoriaus ventiliatoriai
>> veikia.
>>
>> Mašina traukia gerai.
>>
>> Pastovėjus mašinai 2-3 val užvedus vos vos būna tepalinis dūmelis, bet
>> visi meistrai sakė čia mol dar nėr problemos...
>>
>> Prie 2k rpm išmeta vos vos juodą dūmelį,
>> bet dar meistrai sako nesuk galvos dėl turbinos...
>>
>> Nesandari galva?
>> Kalta pompa visdėlto?