Tema: Re: Q: Truputis tepalo per alsuokli?
Autorius: Levas
Data: 2010-08-23 18:43:51
OT, bet biski apie alsuoklius ir tepalus.

Mano auto buvo uzsiterse tie alsuokliai klapanai ir panasiai. Ko pasekoje- majonezas ant kamscio ziema. Vasara nieko. Ir taip valiau ir kitaip. Niekas nepadejo. Viena diena uzejo durnumas- nuemiau slanga nuo isiurbimo dalies prie oro filtro ir su burna pripuciau oro kiek buvo speko.... Gerai kad protelis suveike ir patraukiau slanga nuo savo veido, nes automobilio variklis kaip senas dziovininkas iskosejo daug daug visokio slykstumo is tos slangos. Dalis pateko ir i burna :)

Bet uztat dabar veikia :)

--
Bye, Levas