Tema: Re: vagcom
Autorius: PV
Data: 2010-08-19 08:15:13
as turiu vagcom 912 is kitaico. Tai pirmiausia atsisiunciau softa
originalu ir viskas veike. Tada issigandau ir uninstall padariau
originaliam ir atsisiunciau is kitaico www jo siuloma softa. Viskas taip
pat veikia. Tai va ir idomu, ar kitaicas nulauzes ka nors savo softe ar
tiesiog ta pati originala platina.