Karlsonas is viso 2 laidu, termoijungejas taip pat. Pagal laidu spalvas ten ant pirmo grecio viskas palikta. Uztrumpinau termoijungeja - sukasi, bet siaip sau, nei per stipriai, nei per garsiai, panasu i "pirma" greiti. Vat idomu, ar cia taip turi but gamykliskai, ar kazkas priburta. "Newsgroups" <ergo@gmail.com> wrote in message news:i2klai$j55$1@trimpas.omnitel.net... > Tai viskas gerai. Trys laidai- mase ir du pliusai(nes du greiciai). Siaip > pirmas greitis jungiasi prie zemesnes temperaturos. Prie 100 turetu jungtis > 2 greitis. (as bent taip manau). Tai gali buti,kad tau "karlsonas" > nesijungia 1 greiciu,o uzkaitus iki 100 ,jungiasi iskarto 2 greitis. Kaltas > arba termodaviklis arba laidynai, saugikliai ar reles. > "arunazz" <arunas.zz@gmail.com> wrote in message > news:i2jgci$29l$1@trimpas.omnitel.net... >> Passat B4, variklis - 1,8i "ABS", 66kW, kondiskes nera, deze manualas. >> Ar gali but, kad "karlsonas" 2 kontaktu, termoijungejas ant radiatoriaus >> irgi tik dvieju? Nors ateina po 3 laidus. Isijungia tada, kai pokazometras >> rodo apie 100oC. > > >