Tema: Re: kaip "nugesinti" ABS lempute ir beep'inga
Autorius: MinVodai
Data: 2010-07-10 08:09:37
anot meistru (kurie bande tvarkyti SEAT), is TO viso "chujatigalnyko"
kazkuris isejes is rykiuotes, nebepamenu ar varikliukas-6X0614117, ar
blokas - 6X0907379B. Esme ta, anot meistru, vistiek vieno daikto negausi -
reikia pirkti visa ta "chujatigalnyka". Buvau viena atsirades, tai buvo
pries pora metu, kiek pamenu neatitiko tik raide, buvo gale A ir meistrukai
negalejo "suzhenyti" su kompu, ale sako ne tas daiktas ir JIS neveiks....
cia vel gi, uz nugaros meistrams nesedejau, pats nieko nesuprantu, tai...
galejo burti kaip tik JIEMS patinka.
tai po tech apziuros, kai uzdejo klaidos kryziuka ant ABS (aisku tada ejau
per "aplink", atsiprasau saziningu ir doru LT vairuotoju), nusprendziau
disablinti visas lempechkas, o nukelus nuo schemos beep'a, dingsta ir kiti
perspejimai (kuras, sviesos paliktos....)  todel, mastau, kaip atjungt ABS
error'us nepanaikinus kitu perspejimu?
tai vat ir vel atgaivinau ta tema cia...   nejaugi neatsiras entuziastu?  :)