Turiu gudu itarima kad tepalo siurblys nesukelia spaudimo. Ta prasme arteja prie mirties arba kazkur prapute del per didelio slegio kai vazinejai su per daug tepalo. Aisku jei butu prapute butu tiketina kad varytu lauk ir matytusi. "acrus" <acrus@topolis.ktu.lt> wrote in message news:htjp9i$qch$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > > G3 '95 1.8 benzinas. > > Pries ~7000km buvo keiciami 'salnikai' - nes valge tepala. > Tepalo valgymas susitvarke. > > Bet po kokiu 4000km pradejo darytis idomumas - kai susyla tepalas > (temperatura virs 80 C) varikliui dirbant 2k - 2.4k apsuku ribose > pradeda pypseti ir mirkseti tepalo indikatorius. > > Tokioje situacijoje pagazavus stipriai (ant laisvo) - pvz. iki 3.5k, > pypsejimas/mirksejimas dingsta. > > Apsuku ribas sakau tiksliai, nes pastebejau desninguma vaziuojant > bet kokiu begiu, pvz 5tu - 70km/h ant 2k apsuku, pypsi, numeti i 4ta > begi - 70km/h ant 2.7k apsuku, nepypsi ir t.t. > > Tepalo kiekis geras. > > (Su salyga kad po remonto kokius 3000km pravaziavau su per daug tepalo - > pora milimetru virs antro uzlinkimo) > > Nusiurbus tepala iki vidutinio kiekio situacija nepasikeite. > > > Kame cia gali buti problemos? > > > acrus