Tema: Re: B5
Autorius: Zah
Data: 2010-03-05 11:57:46
Na ne su viena 320i lenktiniavom, plius mano B5 universalas. 4 guolis su
tokiu paciu chiptiuningu papisa be problemu 3 saibos pabaigoje.

Tai vistiek, zek, perdavimai kiti, sutinku, bet maksimalus greitis 3 begio
lygiai toks pats ~140km/h  tai joks skirtumas ar tu turesi vienodus
galingumus prie 140kmh  bet skirtingi sukiai, bimbalo 6000, passaradzo 4500?
Aisku yra ta auksine mechanikos taisykle - pralaimi jegos laimi kelio. Bet
cia nelabai tinka

esme, greitis vienodas, perdavimai skirtingi, maximalus greiaciai vienodi
prie vienodu max ag?