Tema: Re: GOLF III air bag
Autorius: Velnias
Data: 2009-02-18 11:23:43
Na del to 5 km 1 karta i savaite - zmonai Astra sukale uz 1 km nuo namu
vaziuojant i parduotuve (Luksio - Zukausko sankyza). Smugis buvo didziulis
(is Astros liko shrotas) ir butent i keleivio puses kampa, issaude abu
airbagai, gerai kad vaziavo be vaiko (nors planavo veztis).
Iki tol galvojau irgi, kad "ai cia vietoje i parduotuve vistiek nieko
neatsitiks", kartais nuo Luksio IKI net dirzu vaikui keduteje nesegdavom,
bet po to nutikimo nuomone biski pasikeite... Juolab kad pusmetis po tos
avarijos toje pacioje sankryzoje vos vel taip pat nenunese (tik jau visi
vaziavom), kai bicas saules apakintas pravare per raudona man 5 metrai pries
nosi.
Taip kad jei vaikas dar visai kudikis ir sedi atbuloje keduteje, geriau jau
sodinti i gala, nors ir nepatogu 3 duru masinoje.