Tema: Re: GOLF III air bag
Autorius: minde
Data: 2009-02-17 22:54:14
airbagai be saugiklio, geriausia butu atjungti baga pati, tada aisku
uzsiskaitys klaida, ir neaisku ar suveiks vairuotojo bagas kai to
prireiks.jei kedute ne "atvirkscia" tai gal ir nelabai kenkia tie bagai.
o is tikruju mano nuomone px kad nepatogu, px kad gal kas dar netinka, bet
vaika reiktu det uz vairuotojo sedynes. ten bet kokiu atveju saugiausia....