Tema: Re: Golf 3 akumas
Autorius: test
Data: 2009-02-04 18:27:10
Na taip jumi tariu teisus :)
Bet tada is jusu pastabos iseina kita tiesa: kad jei masinos generatorisu
silpnesnis didesnes talpos akumuliatorius nera gerai, nes tarkim mum reikia
vazinet su sviesomis visa para, todel pakraut didenes talpos akumuliatoriu
reikes ilgesnio vaziavimo ir jei vazinejam tik tumpais atstumais
akumuliatorius bus pastoviai nedakrautas kas nera gerai :)

Na cia isvedziot galima iki begalybes mano manymu vadovautis reikia
parametrais kuriuos nurode gamintojas ir neisradinet dviracio.