Tema: Re: Golf 3 akumas
Autorius: test
Data: 2009-02-04 17:37:07
Nu nepulkit taip stipriai zmogaus dalis tiesos jo parasyme yra:
1) jei yra nurodyta kad generatorius gali pakraut iki 90Ah tada jis tiek ir
gali pakraut (beje naujas), ir jei idesim akuma kuris yra 100Ah tai jau
akumuliatoriui nebus labai jau gerai (bet dakraudinet jo tikrai nereikes kas
tris dienas:) ). Cia sunku pateikt palyginima bet tarkim cia ne sandelys kur
padejai viena deze ir kitai yra vietos labiau panasu i oro kompresoriu kad
dapust iki 3 bar reikia daugiau galios nei dapust iki 2 bar :). Kaip
praktini pavyzdi galiu pasakyt kad akumuliatoriu pakrovejas kuris gali kraut
iki 150 Ah talpos akumuliatorius kainuoja du kartus daugiau nei tas kuri
krauna iki 90 Ah, manau ne veltui.

2) Dyzeliui siaip svarbiau yra ne tai kad bus didesne talpa vietoj 70 Ah
idejai 100 Ah , bet starto srove (cia kazkaip ukiskai issireiskiau).
Paprastai dedasi didesnes talpos del to kad mazos talpos jau negali isduot
didesnes starto sroves. Realiai jei  didesnes talpos akumulaitorius duoda
tikrai didesne ir starto srove jo kaina nebus tik 30 litu didesne :). Talpa
tik tau suteikia tai kad ilgiau suks, bet jei suks ilgiau bet letai dyzelis
vistiek nesikurs nuo to geriau :).

Praktikoje teko susidurt kad su 80Ah tikrai geru kurdavosi daug geriau nei
pakeitus i 100 bet gamintojas unknown tuo paciu ir starto sreves parametrai
daug mazesni.

Is kart atsiprasau jei kur kusisnekejau, bet tikiuosi minti supratot :)