Tema: Re: CrossCountry. + GSM
Autorius: tom@s
Data: 2011-12-15 09:33:02
http://www.omnitel.lt/includes/bin/219_391750_070601_11.pdf
ctrl f "dubleris"
cia pas omni, nezinau ar pas kitus yra kas nors. Nors tiesa gal jau ir pas
omni nebera, nes sitas straipsniukas 2007 metu... :)
kaip realiai ten viskas veikia, smulkmenu nezinau.

--
tomas

"kaiser" <kaiser@neturi.pasto> wrote in message
Būtų ir man įdomu ką protingo įmanoma sugalvoti. Idealu būtų koks
bluetooth priedėlis, kuris grąžiai integruotųsi su esama sistema.
O iš paprastesnių variantų tesugalvojau peradresavimą įeinančių skambučių
į automobilio telefoną. Bet tada tik atsiliepti galėsi automobilio
telefonu, o skambinti visvien reiks rageliu.

--
kaiser