Tema: Re: CrossCountry. + GSM
Autorius: kaiser
Data: 2011-12-15 08:30:50
Būtų ir man įdomu ką protingo įmanoma sugalvoti.. Idealu būtų koks
bluetooth priedėlis, kuris grąžiai integruotųsi su esama sistema.
O iš paprastesnių variantų tesugalvojau peradresavimą įeinančių skambučių
į automobilio telefoną. Bet tada tik atsiliepti galėsi automobilio
telefonu, o skambinti visvien reiks rageliu.

--
kaiser