Tema: Re: Botai
Autorius: W|T
Data: 2021-01-06 16:00:27
O Demar produkcija netinka? Kokie nors tokie?
https://e-demar.lt/avalyne/medziotoju-yetti-pro/
https://e-demar.lt/avalyne/trop-2/

Padas sustiprintas nuo pradūrimo (per sezoną po miškus vaikštant
nepavyko pradurt), vaikščiot toli ne ypač patogu, bet tikrai šilta. Jei
paslampinėt iki 10 km per kartą, tai net tą neypatingą patogumą galima
ištvert.