Tema: Re: Laikrodziai
Autorius: RJ
Data: 2012-11-10 16:08:50
Jeigu ka, tai sian ir dar rytoj Panoramoje (Vilniuje)
50% nuolaidos laikrodziu centre viskam(!!!), tai paemiau sita
http://www.bestwatch.ru/watchdetail.phtml?idw=120431
Pridejus dovanu ceki, laikrodis kainavo 300lt, kas manau
visai neblogai :)

Kitose laikrodziu lapkese irgi panasios nuolaidos...
Tai kad...