Tema: Re: Laikrodziai
Autorius: dalius
Data: 2012-11-01 14:26:04
Pirkau prieš du metus WENGER SWISS MITILARY laikrodį iš šios UAS ebay
parduotuvės:
http://stores.ebay.com/TIMEZONE123-WHOLESALE-WATCHES
Kainavo apie 200Lt. Laikrodis tikrai originalus, gera kokybė. Pardavėjas
paderino kainą taip kad nereiktų visokių muitų mokėti. Rekomenduoju

"RJ"  wrote in message news:k6rv6j$rn1$1@trimpas.omnitel.net...

OK :)

Siaip tai linkstu link swiss military chrono 20092st-2m
pvz. http://www.bestwatch.ru/watchdetail.phtml?idw=120431
Tik kazkodel ju nera ebay :( Ir i biudzeta netelpu (LT kaina ~800Lt)
Wenger is vis neaisku kur pirkt :(

Paziuresiu as dar Orient, bet klausimas del patikimumo...