Tema: Re: Kava ish kapsuliu namie
Autorius: Ostapas
Data: 2012-10-18 13:37:10
Man nepavyko atsilaikyt ir teko sudalyvaut Zinzino "prezentacijoj". Nieko
gero. Atidarius kapsulę, kvapas nei iš tolo neprilygsta ką tik maltos kavos
kvapui. Stipriausias espresso man pasirodė per silpnas, skoniai tokie irgi
šiaip sau...
Kol kas kankinuosi su http://en.wikipedia.org/wiki/Moka_pot, nes eilinį
kartą ištaškiau kavos aparatui skirtą biudžetą kitoms reikmėms :(
Tiesa, aš geriu vien tik espresso arba juodą kavą, tai apie visus pieniškus
kavos gėrimus negaliu pasakyt nieko - gal ir stebuklai ten.