Tema: Re: Kava ish kapsuliu namie
Autorius: Donce
Data: 2012-10-12 09:34:20
naudojam jura c9
kol kas dziaugiames :)
pupeliu gali is kur nori pasiimti/nusipirkti ir tikrai surasti savo skoni.
Su kapsulem busi priristas prie tam tikro gamintojo... ir tam tikru skoniu,
plius kava su pienu is milteliu, su automatiniu aparatu galesi naudoti piena
kad ir is kaimo :)
Kaip man pasakojo vieno buitines technikos salono pazystamas vadovas -
kapsulinis aparatas tinka tik nesquick kakavai vaikams.

Donce