Tema: Re: Skaityklė ar planšetė?
Autorius: Drambliukas
Data: 2012-09-13 23:54:38
Gal turejau reikala su senu modeliu planseto bet asmenine patirtis tokia, kad PDF failus
jis rodo arba per mazus arba per didelius. Jei dar tas PDF failas padarytas is skanuotos
medziagos t.y. paveiksliuku tai pakeitus formata ju is viso nerodo. Delninuke (pocket pc)
turiu programa Adobe Reader LE. Su ja "sugadinus" formatavima galima matyti teksta PDF
faile bet kokio plocio (dydzio) ekrane.