Tema: Re: Skaityklë ar planðetë?
Autorius: Nerijus
Data: 2012-09-07 14:44:37
On 2012-09-06 09:31, eyafalayokull wrote:
> Sveiki,
>
> Kadangi gyvenimas apsisuko taip, kad pradëjau studijuot magistrantûroj,
> laukia magistrinio raðymas su ið to sekanèiø daug visokiø literatûrø
> skaitymø, analizavimø, konspektavimø etc.
> Kaip þinia didelë dalis visos literatûros elektroninë t.y. pdf ir visokia
> kitokia. Viskà norisi pasiþymëti, iðsaugoti, dokumentuoti etc.
>
> Taigi pradëjau bræsti skaityklei arba planðetiniam pc. Kadangi kontaktø
> neturëjau nei su vienu nei su kitu, mano subjektyvia nuomone:
>
> Skaityklë - liuks dideliø apimèiø skaitymui, ilgai laiko baterija, taèiau
> [...]

	Tau kaip magistrui uzhteks gerai ishanalizuoti kokius 10-20 rimtu
moksliniu straipsniu (suprantama juos pirma reiks susirasti/atsirinkti).
Siulau juos atsispausdinti ant popieros ir te "susizhymeti pastabas". O
visa kita gali tiesiog kompe skaityti/perziureti.
	Kadangi truputi dirbu toki darba, tai patikek, taip tikrai patogiau,
greichiau ir efektyviau. Nes visgi chia ne viena knyga savaite skaityti,
cia reikia dirbti. Ir patikek, rimtai analizuoti ish karto 3-4
straipsnius (ypac lyginant viena su kitu) vienu metu tikrai patogiau ir
greichiau kai jie guli visi ant stalo priesh akis.
	Jei rasant MBD gaila 100 lapu popieriaus, tai naudokis kompu. Skaitykle
tokiam darbui rinkciausi pacioje paskutineje vietoje. Tapshnoklio ishvis
nenaudochiau.

	N. M.