Tema: Re: kava ofise
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2012-07-12 11:36:39
Pas mus taip yra:
- nuomojamas Selecta aparatas (ima pinigėlius, labai pigiai, bet ima.
Pasirinkimas ~8 skirtingi gėrimai iš 3 ingredientų, kavos pupeles mala
pats).
Prižiūri administracija, remontuoja Selecta atstovai. Tiksliai firmos
nesiaiškinau.
- Vandens bačiokai visur įvairiai kur;
- el. virduliai įvairiose vietose - tempiesi iš namų Jacobsą ir Dilmah -
daraisi pats.
Tinka įvairiausiui skoniui. Nori aparatinio espresso-deguto - 40ct. Nori
užpilamo Jacobso ar arbatos - savo daraisi. Iš surinktų pinigų užperkami
ingredientai, firma moka tik už nuomą.

J.

"tds"  wrote in message news:jtjfb3$d8k$1@trimpas.omnitel.net...

mes tikrai nepirksim, norim nuomuotis su visu aptarnavimu - keitimais,
remontais, kavos pristatymu ir pan :)