Tema: Re: kava ofise
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2012-07-11 10:45:55
Turėjom vieną saeco kažkokį, paseno sulūžo kažkas viduj - pakeitėm nauju.
Taip pat saeco naujesnis geresnis (jei reikia galiu modelį pažėt), mala
pupas pats, vandenį reikia papildyt į talpą arba galima pajungt prie
vandentiekio sistemos. Per darbo dieną 30-50 puodelių. Pupelių krūvą
išbandėm, vienos tiko ir patiko, klientai giria, kartais užsuka vien jos.
Tokiems abarotams labai tinkamas variantas, mano nuomone.
Tik užpisa, kad reikia kartais išpilti tirščius iš tam skirtos talpos
(nesunku, tiesiog aš tingiu ir kai pamatau neišpilu o laukiu kol
administratorė ateis :D)

"tds"  wrote in message news:jtj72k$4qc$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,
Netiketai ir staigiai gausiai padidejus darbo kolektyvui, esamas kavos
aparatas pasidare truputi per prabangus (kapsulinis, viena kapsule
~1,80Lt)..  Per menesi isgeriama ~-350-400 puodeliu.. Kas ka geria ofise -
ar is namu jacobs'a tempiasi ar kazkokia pigesne alternatyva uz kapsulini
yra?

Dekoju,
T.