Tema: Re: Traditional pump kavos aparatas koks?
Autorius: ostapas
Data: 2019-11-07 23:05:25
Tau su teksto suvokimu viskas OK? ar nuo šūdinos kavos užkišo viską jau?

"PxYra"  wrote in message news:qq1vo8$teb$1@news.omnitel.net...

tamsta maziau pigiu narkotiku vartokit, cia pats tu tas durpes susapnuoji ar
kas is troliu meistriskai tave patrolina?
rytu europos sudas apskritai tame kad te yra kavos atliekos, prasciausios
pupeles, perskrudinimai ir t.t. o ne durpes mistines, beje ir vakaru
europoje ne zenkliai geriau su maltom kavom.
kad kava su durpem gali rast pas ispanus tai pilnai tikiu, ten toki suda
galima nusipirkt kad ne baisiausiam kosmare nesusapnuosi