Tema: Re: Traditional pump kavos aparatas koks?
Autorius: PxYra
Data: 2019-11-07 20:50:32
kokios bl arbatos? grybaujat tamsta nes su dolce gusto matyt nesusidures
busit, visu pirma kapsulese smulkiai malta kava, antrai tai kad kapucino ar
late darosi su dviem kapsulem, viena is ju pieno kita kavos, arbatu yra ir
sitiem aparatam...nelabai man jos, viena puse bb yra tokia pusiau metine, o
americano darosi su viena kapsule ir jokia ne tirpi kava tenais.