Tema: Re: vynelis
Autorius: Sail
Data: 2018-04-19 16:34:41
Buna desertiniu vynu, taure isgert galima. Yra buve, kad porto uzsinoreciau,
bet paskiau ilgai atkimstas guli.

Vyno be maisto as retai vartoju, jei is tiesu tai niekada.

Del vynuogiu rusiu labiau nuo vyno kokybes priklauso, ta pati Cabernet
Sauvignon gali but ir myzalas, ir visai neblogas vynas.

Anyway tuoj savaitgalis, tad vel kazka ragausim. Geris.