Tema: Re: vynelis
Autorius: Arj
Data: 2018-04-19 15:00:50
tu vyniuogiu veisles vardink (jos visada ant rusinio vyno yra parasytos),
pvz man Tempranillo stabiliai patinka, kaip vienas prie kepsnio.  O del to
sux-totaliai tai labai nesutikciau - imho sausas tinkamas tik uzgerti prie
valgio, jei valgio mazai - geriau daugiau saldumo, jei vienas, kaip
aperityvas - tai tada jau saldus, pvz "late harvest" tipo

"Sail"  parašė naujienų news:pb9e7c$2r5$1@trimpas.omnitel.net...

Primitivo buna geru vynu.

Gal cia mane uzmetys kepurem, bet imho pusiau sausas vynas sux totaliai.

Jei jau pusiau sausas tinka, tada ir Sangria, ir Monastyrska Izba turetu
buti itraukiama i pasirinkima.

Gaila konkreciai su dabartiniu LT asortimentu patart negaliu, nes vyno cia
nebeperku.