Tema: Re: Lavrinovič
Autorius: PxYra
Data: 2018-02-22 21:16:51
nereik lialia, tam paciam londone (nesivercia man "liezuvis" sakyt sito
miesto pav. is didziosios raides) pilna lietuviu kurie gyvena 5+ metu ir
nebubum angliskai, maximum gal 20 zodziu zino, dar daugiau tokiu kurie vos
vos kazka lemena ir visiskai nemoka tarimo, taria taip kaip rasos :D
as pats is tokiu sunkiau kalbanciu nors beveik 2 metai jau ten, daznai
pasitaiko kad net neisvaizduoju kaip tas ar anas zodis turetu taisyklingai
tartis, rasyt, skaityt, daug lengviau o dar labai daug grynu anglu pasitaiko
taip kalbanciu kad net paraidziu nesupranti koki jis ten zodi islemena, pvz.
kai reikia su banku susikalbet telefonu...tai nervu karas buna man.
nusiusk tu rusa i zemaitijos giluma gyvent tai paziuresim kaip jis ismoks
lietuviskai kalbet, zemaitis greiciau rusiskai prades ciulbet nes rusu kalba
ismokstama gan lengvai o lietuviu yra viena sunkesniu mokymuisi, tiesa
babajam yra jin lengva ne is vieno babajaus esu ta girdejes...kiek dar
miglotai kazka pamenu tai lyg ir bendras labai labai tolimas saknis turi
babaju ir lietuviu kalba