Tema: Re: Lavrinovič
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-02-20 10:55:43
Principas ir suvokimai - juos gali valdyti. Bet gyvenant kalbetoju aplinkoje
IMHO kalba issimoksta savaime. Cia kaip neiti i tulika, kad nesigautu is
principo - vistiek net ir nenoredamas i kelnes privarysi.

"Dainiushas"  wrote in message news:p6gnlm$bba$1@trimpas.omnitel.net...

irgi suvokimas savęs viršesniu kaip kilusio iš daug didesnės deržavos.
įsivaizduot galima save besimokantį kokios nors papuasų kalbos, jei ten
gyvendamas esmines paslaugas galėtum gaut savo gimtąja kalba, taip pat
nestokotum gimtąja kalba gaunamos informacijos bei pramogų.