Tema: Re: pirkeu.lt apszvalga
Autorius: solara
Data: 2018-02-13 14:52:40
na ten dar truputis daugiau pliusų:

gali apsipirkti ten, kur neima LT kortelių
gali pirkti ten, kur nesiunčia į LT
gali gauti papildomas nuolaidas , jei perkama už xxx sumą (o ten jos daro
kooperacijas, renka iš kelių, iki minimalios sumos) . Galioja daugiausiai
šmutkėms

gali pirkti ir pigius daiktus, niekučius visokius, kurių šiaip atskirai
nesisiųstum dėl pernelyg didelių siuntimo kaštų

bet po teisybei seniai nesinaudojau. Paskutinį kartą kažkokias automobilio
dalis iš amazono pirkau, vyro prašymu :))

"tomasz"  wrote in message news:p5kls5$tg0$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai anos pvm ir muita (jei toks buna) optimizuoja, tai ir jama 15 % sau,
tau atiduoda 6%, viarslas, nu.

--

t.