Tema: Re: pirkeu.lt apszvalga
Autorius: bezas
Data: 2018-02-08 10:23:57
kažkada teko pirkti per tas mamas tai brangoka. kainodara nesamoninga.
Moki ne nuo svorio o nuo daikto vertes ir aišku dar plius siuntimas ir
lempinis dolerio eur/kursas.
Mokestis budavo 15% tai jei koks iphone uz 600$ tai tada 90$
tarpinikavimas ir plius siuntimas.
kai kokiam pirkeu ta iphone už 5€ atsiustų.
Pigų lengvą šlamštą pirkti dar galima, bet jei kažką brangiau galima
tiesiai per DHL imti tas ant to gaunasi. Ir į namus atneša, garantijos
atveju mažiau problemų ir pirkimo dokumentus dar turi.