Tema: Re: Indaploviu mestriuko rekomendacijos
Autorius: tranzoo
Data: 2017-10-24 14:18:02
as druska dedu atskirai. blizgiklio nereikia. 3n1 tabletes ir siemens is
taves. perbandziau visas lietuvoj laisvas prieinamas priemones. likau ties
sita kombinacija

beje - nieko ten baisiai stipraus finish nera. ir ranku niefik kist i
indaplove.

"mindau" <mindau@gmail.com> wrote in message
> [...]
> gamtai ir smegenim, bet ne prietaisui ir plovimo rezultatui.
>
> Del kavos tirsciu gali but kazkiek konstrukciskai neigalus filtras.

> gal. ant peiliu matosi. neikyru, bet tobulybybes truksta. minkstumas
> nustatytas ant moderate-hard, bet nujauciu, kad Vilniuj jis yra
> hard-hardest. skaiciais israiskos vv.lt puslapyje neradau - jeigu kas
> nors matot, tai pasakykit kur.
>
> dar lieka ir kavos tirstis vienas-kitas, vat sitas nervina labiausiai.
> nes nepamatai, sudedi autopilotu viska i indauja, o kai reikia naudot -

>>> 2. litras nepades
>>> 3. skirtinguose vietose skirtingas.