Tema: Re: Indaploviu mestriuko rekomendacijos
Autorius: mindau
Data: 2017-10-24 12:52:44
Nu tai padidint minkstinima pradziai.. pazaist su blizgiklio nustatymu.
Vengti ECO programos.
Man pvz niekur nepasiteisino "3in1" tableciu naudojimas.. tik atskirai
druska+ploviklis+blizgiklis.
Dar buna tos visokios ale bio ekologiskos plovimo priemones geros tik tipo
gamtai ir smegenim, bet ne prietaisui ir plovimo rezultatui.

Del kavos tirsciu gali but kazkiek konstrukciskai neigalus filtras.

"fenix@w"  wrote in message news:osmqjc$glp$1@trimpas.omnitel.net...

2017.10.24 10:33, mindau rašė:
> kokios demeles lieka? gal tiesiog per mazai paminkstinamas vanduo..

gal. ant peiliu matosi. neikyru, bet tobulybybes truksta. minkstumas
nustatytas ant moderate-hard, bet nujauciu, kad Vilniuj jis yra
hard-hardest. skaiciais israiskos vv.lt puslapyje neradau - jeigu kas
nors matot, tai pasakykit kur.

dar lieka ir kavos tirstis vienas-kitas, vat sitas nervina labiausiai.
nes nepamatai, sudedi autopilotu viska i indauja, o kai reikia naudot -
pridziuves ir sviecia.