Tas tai vienareiksmiskai. Daug daiktu perkami del ivaizdzio bet ne del vartotojisku savybiu. Toks savotiskas bybio issitatuiravimo ant kaktos pakaitalas, kaip ir vardiniai auto numeriai. "Arj" <root@ibm.com> wrote in message news:o0c8t1$4i3$1@trimpas.omnitel.net... > cia ta kategorija prekiu, kurios turi buti brangios, kitaip nepirks. > Kazkada vienoj is pirmu marketingo ivado paskaitu destytojas sake - zmones > paprastai galvoja kad jei preke bus pigesne, jos pirks daugiau, jei > brangesne - pirks maziau. Realybej - nifiga, ir 2 chrestomatiniai pvz: > 1) a kazkada kazkur buvo blogas grudu derlius, ko pasekoj duona pabrango, > bet pasirode kad realybej jos suvartojimas padidejo. Analizuojant > priezastis paaiskejo kad pabrangusi duona nuskurdino to miesto visuomene, > ir to pasekoj duonos pradejo vartoti dar daugiau, nes neuzteko $ kitiems > maisto produktams; > 2) Prekes skirtos moteriskai auditorijai - geriausias pvz kvepalai. px > pats kvapas, bet jei pigus =shudini, jei brangus = zjb. Tas pats su > drabuziais kremais ir visa kita eile prekiu. Kiek teko diskutuoti su > moterim apie kvepalas, kaip atskirti gerus nuo blogu - spekit I ka viskas > susivesdavo :) > > "Sail" parašė naujienų news:o0c51c$1ft$1@trimpas.omnitel.net... > > Vokieciai megejai testus daryti tokiems dalykams, brangus vs pigus ir > panasiai. > > Saules akiniai irgi buvo testuojami. Ir pigus modeliai sulaikydavo UV ne > blogiau uz brangius. > > > "Arj" <root@ibm.com> wrote in message > news:o0c4pq$1aj$1@trimpas.omnitel.net... >> kaip ir tiems, kurie moka uz akinius nuo saules 350€, kad jie visiskai >> nebutinai kazkuo geresni uz akinius, pardavinejamus uz 10€ >