cia ta kategorija prekiu, kurios turi buti brangios, kitaip nepirks. Kazkada vienoj is pirmu marketingo ivado paskaitu destytojas sake - zmones paprastai galvoja kad jei preke bus pigesne, jos pirks daugiau, jei brangesne - pirks maziau. Realybej - nifiga, ir 2 chrestomatiniai pvz: 1) a kazkada kazkur buvo blogas grudu derlius, ko pasekoj duona pabrango, bet pasirode kad realybej jos suvartojimas padidejo. Analizuojant priezastis paaiskejo kad pabrangusi duona nuskurdino to miesto visuomene, ir to pasekoj duonos pradejo vartoti dar daugiau, nes neuzteko $ kitiems maisto produktams; 2) Prekes skirtos moteriskai auditorijai - geriausias pvz kvepalai. px pats kvapas, bet jei pigus =shudini, jei brangus = zjb. Tas pats su drabuziais kremais ir visa kita eile prekiu. Kiek teko diskutuoti su moterim apie kvepalas, kaip atskirti gerus nuo blogu - spekit I ka viskas susivesdavo :) "Sail" parašė naujienų news:o0c51c$1ft$1@trimpas.omnitel.net... Vokieciai megejai testus daryti tokiems dalykams, brangus vs pigus ir panasiai. Saules akiniai irgi buvo testuojami. Ir pigus modeliai sulaikydavo UV ne blogiau uz brangius. "Arj" <root@ibm.com> wrote in message news:o0c4pq$1aj$1@trimpas.omnitel.net... > kaip ir tiems, kurie moka uz akinius nuo saules 350€, kad jie visiskai > nebutinai kazkuo geresni uz akinius, pardavinejamus uz 10€