Tema: Re: OT statulėlės gamyba už neigiamą nuopelną
Autorius: Lapinas
Data: 2016-11-02 21:17:11
Man jau viskas aišku, kiekvienas parodė savo tikrąjį veidą.
Mano nuomone, tokiam nusikaltimui skirta policija, o ne FNTT (suma netempia iki stambaus masto), o ir iš tyrimo bus daugiau finansinių nuostolių abiems įmonėms, nei naudos. Apie nusikaltimo organizatorių nešneku.

Schema itin paprasta: įmonė A perka daiktą už Z pinigų iš firmos B. Realiai firma B atiduoda keletą daiktų, kurių vertę suma Z pilnai padengia. Firma A gauna daiktą, kuris išrašytas SF už Z kainą.
Firma B žino kas įeina į eilutę SF. Bet priima poziciją: radom lochą, kuris pirko tik tą daiktą, kuris SF, o kas įeina į tą eilutę yra mūsų vidinis reikalas. Visa esmė, kad jų pozicija: pardavėm daiktą (kuris SF nurodytas) už Z pinigų lochui iš firmos A. Viskas. Toliau jau gaunasi skausmas ir pykčiai, aš to nenoriu, bet man nepatiko jų negeranoriškumas šioje situacijoje.

Viskas ką aš išdėsčiau yra tik mano prielaidos, kurių pagrįsti negaliu.