Tema: Re: Youtube kanalai - ka ziurit?
Autorius: spakainas
Data: 2015-11-30 11:26:34
Tai kas be ko, bet po jo į vorotnikovą net žiūrėt nebesinori - konkretus
nesusipratimas. Panašiai pas mus ten kažkoks autopilotas ar kas ten
leidžia laidas - paima naudotą X3, pavažinėja po apsnigtą aikštelę - ir
pasakoja kaip čia jis "vairuojasi", kaip smagiai "greitėja". Toliau
išvažiuot savininkas neleidžia, kad nesugadintų :D
Davidičius turi savo šališką nuomonę apie daugumą auto, bet iš principo
atsifiltravus bazarą galima daugmaž suprast - kas ok o kas nedadirbta.
Net ant to paties grandčirokio varė per visus galus, bet variklį ir
garsą pagyrė. Na ir t.t. Man dauguma jo testų žiūrisi visai smagiai.