Tema: Re:Youtube kanalai - ka ziurit?
Autorius: Herkus
Data: 2015-11-25 10:56:36
Уральские пельмени - jumoristine grupe su gerais ir originaliais
 bajeriais
*
Антон Воротников - Ilgos auto apzvalgos. Patinka, kad bicelis
 techniskas ir no bullshit.
*
Большой тест-драйв - Ilgos auto apzvalgos. Priesingaingai nuo
 ankstesnio kanalo, full of bullshit, bet smagu paziuret. Veda du
 radijo laidu vedejai.
*
FailArmy - ka cia bekomentuot:)
*
Scam School - visokie gyvenimiski triukai: baru bajeriai, kortu
 triukai ir t.t.
*
Car Crash Compilation 7 - skant, self explanatory. Vis zmona
 ikalbineju paziuret.
*
AdamThomasMoran - a.k.a +100500 - trumpos kas savaitines keliu
 juokingu video apzvalgos, su linksmais komentarais.

*
SmarterEveryDay - idomios protingo bicelio apzvalgos is serijos
 'kaip tai veikia' apie viska. Su slow motion video ir
 pan.
*
RomanAtwood - pozityvus pranksu karalius.
*
СтопХамСПб - kartais pasiziuriu apie chamus keliuose rusyne ir
 jaunimeli kovojanti pries juos. Nors dazniausiai sunervina, bet
 pasidziaugiu, kad mes toli pazenge.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/