Tema: Re: gesintuvas mašinai
Autorius: 911
Data: 2015-10-11 23:17:36
Tai priklauso viskas kurioj degimo stadijoj pradedi gesint.
Ziurejom kazkokias varzybeles autosporto kacerginej su draugu gaisrines vadu.
Uzsidege automobilis, reakcija buvo tokia: pasiziejo y laikrodi ir pasake max 3min, kitu atveju atvaziuos gaisrine ir tik atsaldys sudegusi metala...
Tai taip ir buvo organizatoriai bego leke veze tuos gesintuvus visokius, ir finale atvaziavo gaisrine, ir atvesino visiskai sudegusi metalo lauza...
Ir cia kalba apie sportini automobili, kuriame ten degt minimaliai yra kam..