Tema: Re: gesintuvas ma=c5=a1inai
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2015-10-09 16:05:18
mano favoritas dabar iš Autojutos komplektas medžiaginiame įpakavime,
kur trikampis, vaistinėlė ir 2kg gesintuvas. Kainavo link 70lt. Viskas
brezento dėkle, o brezentas turi kibias juosteles, todėl bagažinėje
"limpa" prie sienos ir neužima vietos ir nesivarto.
Paranojikams variantas 2kg su metaliniu/plastikiniu laikikliu ir
tvirtinti salone ties keire keleivio koja.
Modelis px jei kasmet tikrinsi, kad milteliai nepridžiūtų.

Trolis has brought this to us :