Tema: Re: Indaplove??
Autorius: Darenas
Data: 2015-07-10 09:46:04
Bl tai tipo isvaziuoti reikia sedi ir ziurai kokia valanda i skaiciukus????
Isjungi ir pizdyni sau, grizti perleidi... :)
Ir siaip pries leidziant reikia galvoti kada isvaziuosi ar verta leist, gi
visada zinai apytikly laika....
Nu man totalus nebutinumas, aisku jei yra nemaiso, bet teigti jog must
have - apsurdas.

Darenas