Tema: Re: Indaplove??
Autorius: servisas
Data: 2015-07-09 08:48:01
Speju jei mano indaplove rodytu likusi laika, tai nx niekada naudojama
nebutu :) Nes ble indus muilint 2,5 val aparate vs 10 minuciu kriauklej
rankutemis tai kantrybe nelaiko.
Del siauros sutinku, pas mane butent 45 cm, sake viskas bus ok, bet realiai
sunkiai viskas issidelioja, ypac jei yra didesniu indu.