Tema: Re: minusas Prismai
Autorius: Exx
Data: 2015-06-12 12:49:33
On 2015.06.11 17:59, 0.5B wrote:
> na, užkėlė vieną ratą ant šaligatvio, vietos praeit yra, niekam
> netrukdo, o su parkingu gausi bėda.
> miško keliukas, auto pastatyta šalikelėj, kažkiek ant samanos...
> ir pan.
> suprantu tavo minimus pažeidimus - jie trukdo eismui ar žmonėms. Bet
> sveiko proto kriterijaus, panašu, nėra - arba/arba.
> tarkim, UK - ant žolės statyt galima, auto plaut kieme/gatvėj galima,
> ant šaligatvio užkelsi ratą - nenumirs nieks [nekalbu apie L. Sičio
> zonas, kur tragedija su parkingu]. Ir ką - jie nenumirė/nenusinuodijo
> [...]

jo viskas tas tiesa, bet yra vienas dalykas, kuris tikrai realiai
biesina - tai masinu parkavimas tarpe tarp kitu masinu, arba jei
aikstute nedidele ir vietos nera, masinas pastato ant geltonu liniju ir
isvaziuot anikaip. Ka su tokiais degradais daryti - neisivaizduoju, esu
porai trejetu pasakes - zmogau ar nematai, kad uzstatai, o jis, tai, kai
ateis as pasitrauksiu? :) Po to griztu, ziuriu masina uzrakinta, o tas,
kuriam reikia isvaziuoti bando visaip sudarineja avarines situacijas ir
pan. Va tokius nafik iskart 2 paroms i karceri, kad zinotu.