Tema: Re: minusas Prismai
Autorius: 0.5B
Data: 2015-06-11 16:59:26
na, užkėlė vieną ratą ant šaligatvio, vietos praeit yra, niekam netrukdo, o
su parkingu gausi bėda.
miško keliukas, auto pastatyta šalikelėj, kažkiek ant samanos...
ir pan.
suprantu tavo minimus pažeidimus - jie trukdo eismui ar žmonėms. Bet sveiko
proto kriterijaus, panašu, nėra - arba/arba.
tarkim, UK - ant žolės statyt galima, auto plaut kieme/gatvėj galima, ant
šaligatvio užkelsi ratą - nenumirs nieks [nekalbu apie L. Sičio zonas, kur
tragedija su parkingu]. Ir ką - jie nenumirė/nenusinuodijo dar, žolė dar
puikiai auga, o jei ne - tai reiškia, kad žmonėm taip patogiau. Sprendžiama
žmogaus naudai/patogumui. O čia, neduok die rato kampuks šaligatvin užlips,
pezdec, tragedija, baust griežtai ir visada   :)  Manau, baust reikai tada,
kai akivaizdžiai daroma žala/trukdoma eismui. Kažkaip trūksta pas mus
tolerancijos bausmės taikymui.
suprantu, kad daug lemia mūsų tautiečių kultūros trūkumas, ir jie ne visada
suvokia, kas yra leistina ir toleruojama, o kas jau nebe.

"VaidasB"  wrote in message news:mlbntr$6b2$1@trimpas.omnitel.net...

o kas yra sveikas protas?

Ženklas sustoti draudžiama: bičas išlipęs plauna mašiną.
Geltona linija - kam ji iš viso reikalinga...
Kažkokia negirdėta saugos firma numetus su avariniu ant sankryžos po
ženklu sustoti draudžiama, nes vienai prireikė į bankomatą..

čia vien parkavimo ypatumai :)