Tema: Re: Kaip suorganizuoti alkoholiko karšinimą?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-05-11 19:56:37
Nelabai supratau - tai tu tas girtas bomzas? Ar kas tuos 20.000 turi gauti?

"monaxas"  wrote in message news:miqmjc$hg$1@trimpas.omnitel.net...

Yep.
Galėčiau pasilikti. Bet iš ko gaunu palikimą turi du vaikus: vienas iš jų
toks problematiškas. Tai norisi, jei tik yra galimybė kažkaip suorganizuoti
prasmingą palikimo dalies panaudojimą.
Paveldėtojas tų bapkių - aš. Čia kad izmienos kai kam nesivaidentų.