Tema: Re: Kaip suorganizuoti alkoholiko karšinimą?
Autorius: Tomas
Data: 2015-05-11 00:31:03
Jeigu tevas rupi - tegu pasijama pas save ir gyvena kartu. Shiaip tai jis turbut paimdavo juos ant ranku mazhutelius, vesdavo i zhvejyba, zoologijos soda. Jei sutaria su tevu zhmonishkai, tai sutars ir kas nubegs parduotuven vodkes. O cia panashu, kad tik akeles blizgina i 20 shtukyciu, o tevas visai nerupi. Tokiu atveju aina nx, babkes senuko.